[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 3، شماره 1 - ( 4-1393 ) ::
جلد 3 شماره 1 صفحات 95-73 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر الگوی مدیریت آموزش بر بهبود یادگیری و نگرش شاگردان بر اساس رویکرد مهندسی مجدد
محمدرضا بهرنگی*، محبــوبه ستــونه
چکیده:   (6745 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: الگوی مدیریت آموزش، مهندسی مجدد، بهبود یادگیری، نگرش
متن کامل [PDF 293 kb]   (2374 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/10 | پذیرش: 1395/1/10 | انتشار: 1395/1/10
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

heeffect of Education Management Model on students’ learning and attitude improvement based on reengineering approach. MEO 2014; 3 (1) :73-95
URL: http://journalieaa.ir/article-1-44-fa.html

بهرنگی محمدرضا، ستــونه محبــوبه. تأثیر الگوی مدیریت آموزش بر بهبود یادگیری و نگرش شاگردان بر اساس رویکرد مهندسی مجدد. نشریه مديريت بر آموزش سازمانها. 1393; 3 (1) :73-95

URL: http://journalieaa.ir/article-1-44-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 3، شماره 1 - ( 4-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 35 queries by YEKTAWEB 4645