[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 1، شماره 1 - ( 10-1391 ) ::
جلد 1 شماره 1 صفحات 134-105 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر الگوی مدیریت آموزش ابعاد نظریۀ یادگیری سازمانی در توانمندسازی دبیران مدارس متوسطه
محمد‌رضا بهرنگی*، علی تقی‌پور خلفلو
چکیده:   (6140 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: یادگیری سازمانی، توانمندسازی، الگوی مدیریت آموزش مباحث درسی
متن کامل [PDF 314 kb]   (1588 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/11 | پذیرش: 1395/1/11 | انتشار: 1395/1/11
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The Effect of the Model of Managing Education of the Organizational Learning Theory Dimensions on Empowerment of High School Students. MEO 2013; 1 (1) :105-134
URL: http://journalieaa.ir/article-1-66-fa.html

بهرنگی محمد‌رضا، تقی‌پور خلفلو علی. تأثیر الگوی مدیریت آموزش ابعاد نظریۀ یادگیری سازمانی در توانمندسازی دبیران مدارس متوسطه. نشریه مديريت بر آموزش سازمانها. 1391; 1 (1) :105-134

URL: http://journalieaa.ir/article-1-66-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 1 - ( 10-1391 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 35 queries by YEKTAWEB 4645