[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 5، شماره 2 - ( 12-1395 ) ::
جلد 5 شماره 2 صفحات 9-44 برگشت به فهرست نسخه ها
کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه
محمـــدرضا بهرنـگی ، آرش زبرجدی آشتی، فاطمه توانا، رحیمعلی نصیری
استاد مدیریت آموزشی
چکیده:   (321 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 403 kb]   (137 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۶/۲/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۶/۲/۲۴ | انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بهرنـگی محمـــدرضا، زبرجدی آشتی آرش، توانا فاطمه، نصیری رحیمعلی. کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه . دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1395; 5 (2) :9-44

URL: http://journalieaa.ir/article-1-80-fa.html

دوره 5، شماره 2 - ( 12-1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 774 queries by yektaweb 3461