کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی:
راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانشآموزان پسر دوره متوسطه
|
محمـــدرضا بهرنـگی*، آرش زبرجدی آشتی، فاطمه توانا، رحیمعلی نصیری |
استاد مدیریت آموزشی، گروه مدیریت آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران. |
|
چکیده: (4130 مشاهده) |
این مقاله فاقد چکیده میباشد. |
|
|
|
متن کامل [PDF 403 kb]
(2606 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
مدیریت آموزش درسایر سازمانها دریافت: 1396/2/24 | پذیرش: 1396/2/24 | انتشار: 1396/2/24
|
|
|
|
|
ارسال نظر درباره این مقاله |
|
|