[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 5، شماره 2 - ( 12-1395 ) ::
جلد 5 شماره 2 صفحات 129-166 برگشت به فهرست نسخه ها
رابطه جزمی اندیشی مدیران مدارس با میزان قانون مداری و درک معلمان از بوروکراسی سازمان مدرسه
ناصـر شیـــربگی ، رؤیا فاتحی، کیوان بلندهمتان
دانشیار
چکیده:   (327 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 385 kb]   (132 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۶/۲/۲۴ | پذیرش: ۱۳۹۶/۲/۲۴ | انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

شیـــربگی ناصـر، فاتحی رؤیا، بلندهمتان کیوان. رابطه جزمی اندیشی مدیران مدارس با میزان قانون مداری و درک معلمان از بوروکراسی سازمان مدرسه. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1395; 5 (2) :129-166

URL: http://journalieaa.ir/article-1-84-fa.html

دوره 5، شماره 2 - ( 12-1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations
Persian site map - English site map - Created in 0.062 seconds with 771 queries by yektaweb 3461