[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: اطلاعات ::

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه
محمـــدرضا بهرنـگی *، آرش زبرجدی آشتی، فاطمه توانا، رحیمعلی نصیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML آزمون مدل ساختاری رابطه رفتار شهروندی سازمانی و کارآفرینی سازمانی با چابکی سازمانی: نقش میانجی تعهد سازمانی
علی اکبر امیــن بیدختـــی، سیداحمد محمدی حسینی *، عذرا حسین‌پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML شناسایی عوامل مؤثر بر انتقال آموزش و رتبه‌بندی آنها در قوه قضاییه
سیامک اسلامی *، محمـدنقی ایمــانی، اصـغر شریفــی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مدل یابی معادلات ساختاری ارتباط معنویت سازمانی و مسئولیت اجتماعی با سلامت سازمانی کارکنان اداره‌های آموزش و پرورش تبریز
تقی زوار *، بهار عنایتی
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML رابطه جزمی اندیشی مدیران مدارس با میزان قانون مداری و درک معلمان از بوروکراسی سازمان مدرسه
ناصـر شیـــربگی *، رؤیا فاتحی، کیوان بلندهمتان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در مدارس از دیدگاه معلمان
حسین مطهری‌نژاد *، بتول وزیری شهربابک
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML بررسی اثربخشی شیوه‌های آموزش مدیریت بحران بر یادگیری داوطلبین طرح دوام (نمونه موردی منطقه 6 تهران)
حمیدرضا رضازاده بهادران، مهدی شریعتمداری، مهدیه عرب *
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue





نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 0 queries by