دوره 2، شماره 2 - ( 11-1392 )
جلد 2 شماره 2 صفحات 69-35
برگشت به فهرست نسخه ها
گسترش اثر الگوی مدیریت آموزش مباحث درسی با شمول هماهنگ جامعهپذیری کلاسی، خودتنظیمی و خودکارآمدی معلمان تازهکار
محمدرضا بهرنگی
*
،
فـرهاد احمدی اصـل
چکیده:
(5970 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده میباشد.
واژههای کلیدی:
جامعه پذیری سازمانی
،
خودتنظیمی
،
خودکارآمدی
،
معلم تازهکار
متن کامل
[PDF 346 kb]
(2418 دریافت)
نوع مطالعه:
پژوهشي
|
موضوع مقاله:
مدیریت آموزش درسایر سازمانها
دریافت: 1395/1/10 | پذیرش: 1395/1/10 | انتشار: 1395/1/10
بازنشر اطلاعات
این مقاله تحت شرایط
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 2 - ( 11-1392 )
برگشت به فهرست نسخه ها