:: دوره 2، شماره 2 - ( 11-1392 ) ::
جلد 2 شماره 2 صفحات 69-35 برگشت به فهرست نسخه ها
گسترش اثر الگوی مدیریت آموزش مباحث درسی با شمول هماهنگ جامعه‌پذیری کلاسی، خود‌تنظیمی و خود‌کار‌آمدی معلمان تازه‌کار
محمدرضا بهرنگی*، فـرهاد احمدی اصـل
چکیده:   (5970 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: جامعه پذیری سازمانی، خودتنظیمی، خودکارآمدی، معلم تازه‌کار
متن کامل [PDF 346 kb]   (2418 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/10 | پذیرش: 1395/1/10 | انتشار: 1395/1/10


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 2 - ( 11-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها