[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 111-87 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی رابطۀ میان ابعاد مدرسۀ یادگیرنده و آمادگی برای تغییر
محمد نیرو*، محمود حقانی، غلامرضا حاجی حسین‌نژاد
چکیده:   (6100 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: ابعاد مدرسۀ یادگیرنده، آمادگی برای تغییر، اقدامات، احساسات.
متن کامل [PDF 2421 kb]   (1979 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/11 | پذیرش: 1395/1/11 | انتشار: 1395/1/11
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Surveying the Relationship between Learning School and Readiness for Change. MEO 2013; 2 (1) :87-111
URL: http://journalieaa.ir/article-1-59-fa.html

نیرو محمد، حقانی محمود، حاجی حسین‌نژاد غلامرضا. بررسی رابطۀ میان ابعاد مدرسۀ یادگیرنده و آمادگی برای تغییر. نشریه مديريت بر آموزش سازمانها. 1392; 2 (1) :87-111

URL: http://journalieaa.ir/article-1-59-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4645