:: دوره 1، شماره 1 - ( 10-1391 ) ::
جلد 1 شماره 1 صفحات 230-189 برگشت به فهرست نسخه ها
رابطۀ بین هوش هیجانی مدیران با میزان کاربست مؤلفه‌‌های سازمان یادگیرنده در مدارس
سیروس قنبری، محمدرضا اردلان، ایمان کریمی*، نفیسه حجاری
چکیده:   (5535 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: : هوش هیجانی، مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده، مدارس، مدیران
متن کامل [PDF 367 kb]   (1175 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/11 | پذیرش: 1395/1/11 | انتشار: 1395/1/11


XML   English Abstract   Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 1، شماره 1 - ( 10-1391 ) برگشت به فهرست نسخه ها