ارزیابی و رتبهبندی وضعیت نابرابری پردیسهای دانشگاه فرهنگیان از نظر برخورداری از شاخصهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری با استفاده از مدل چندشاخصه TOPSIS فرزانه اله ویردی *، محمد حسنی، حسن قلاوندی، میرنجف موسوی چکیده - متن کامل (PDF)
بازنمایی روایت مدیران مدارس از چالش های آموزش الکترونیکی در دوران پاندمی ویروس کرونا سید جمال بارخدا *، سیما عزت پور چکیده - متن کامل (PDF)
ساخت و اعتبار یابی ابزار سنجش کژ رفتاری سازمانی معلمان مدارس: پژوهشی ترکیبی رضا حیدری فرد *، نسترن شیرخانی، حاتم فرجی ده سرخی چکیده - متن کامل (PDF)
طراحی مدل توسعه ظرفیت یادگیری سازمانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی با رویکرد دانشگاه کارآفرین مریم فلاح رضوی، فریده هاشمیان نژاد *، حسینعلی کوهستانی چکیده - متن کامل (PDF)
تبیین مدل علی چالش های رهبری اجتماعات یادگیری حرفه ای مدارس متوسطه شهر ارومیه سکینه حبی قراتپه *، محمد حسنی، حسن قلاوندی، ابوالفضل قاسم زاده علیشاهی چکیده - متن کامل (PDF)
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر رهبری هوشمند مدیران مدارس با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی محمد نظری، الهام کاویانی *، سوسن لایی، فرانک موسوی چکیده - متن کامل (PDF)
مدیریت الگوی مؤثر آموزش و یادگیری بر اخلاق حرفه ای و تاب آوری شغلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان کردستان نادر هاشم زاده اقدم *، محمد رضا بهرنگی چکیده - متن کامل (PDF)
شناسایی آسیبهای وارده بر نظام مدیریت آموزش کارکنان سازمانها و نهادهای دولتی (مورد مطالعه: استان خراسان جنوبی) هادی براتی *، حمیده جلیلی چکیده - متن کامل (PDF)
تحلیل تأثیر سرپرستی توهینآمیز بر هویت سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نقض قراردادهای روانشناختی و تعدیلگری جو تعصبآمیز (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی) پیمان اکبری *، مرضیه دهقانی زاده، محمدرضا قوسیان مقدم چکیده - متن کامل (PDF)
طراحی و تبیین الگوی پسایندها و پیشایندهای فضیلت سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی حسن بی همتا، جعفر بیک زاد *، محمدعلی مجلل چوبقلو، رحیم عبداله فام چکیده - متن کامل (PDF)