[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) ::
جلد 4 شماره 1 صفحات 9-41 برگشت به فهرست نسخه ها
آسیب شناسی فرهنگ مدرسه بر اساس چهارچوب ارزشهای رقابتی (مطالعه موردی)
محمدرضا برنگی، بیژن عبدالهی، عبدالرحیم نوه ابراهیم، اکرم گودرزی
چکیده:   (3762 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: چهارچوب ارزشهای رقابتی، فرهنگ قومی، فرهنگ منعطف، فرهنگ رقابتی، فرهنگ سلسله مراتبی
متن کامل [PDF 434 kb]   (1466 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/8 | پذیرش: 1395/1/8 | انتشار: 1395/1/8
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Diagnosing cultural pathology of high school Based on the competing Values framework (Case study). 3. 2015; 4 (1) :9-41
URL: http://journalieaa.ir/article-1-28-fa.html

برنگی محمدرضا، عبدالهی بیژن، نوه ابراهیم عبدالرحیم، گودرزی اکرم. آسیب شناسی فرهنگ مدرسه بر اساس چهارچوب ارزشهای رقابتی (مطالعه موردی). دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1394; 4 (1) :9-41

URL: http://journalieaa.ir/article-1-28-fa.html



دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4256