[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) ::
جلد 4 شماره 1 صفحات 103-125 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تأثیر جو سازمانی نوآورانه ادراکی بر خودکارآمدی خلاّق و رفتار نوآورانه دانشجو- معلمان با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
عادل زاهد بابلان، سیدمحمد سیدکلان
چکیده:   (4099 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: جو سازمانی نوآورانه ادراکی، خودکارآمدی خلاق، رفتار نوآورانه، دانشجو- معلمان
متن کامل [PDF 301 kb]   (3069 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/8 | پذیرش: 1395/1/8 | انتشار: 1395/1/8
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The impact of perceived organizational innovative climate on Student teachers' creative self-efficacy and innovative behaviors using structural equation modeling. 3. 2015; 4 (1) :103-125
URL: http://journalieaa.ir/article-1-31-fa.html

زاهد بابلان عادل، سیدکلان سیدمحمد. بررسی تأثیر جو سازمانی نوآورانه ادراکی بر خودکارآمدی خلاّق و رفتار نوآورانه دانشجو- معلمان با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1394; 4 (1) :103-125

URL: http://journalieaa.ir/article-1-31-fa.html



دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4256