[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 3، شماره 2 - ( 11-1393 ) ::
جلد 3 شماره 2 صفحات 83-104 برگشت به فهرست نسخه ها
اثربخشی الگوی مدیریت آموزش عربی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دورۀ متوسطه
محمــدرضــا بهرنگی، آرش زبرجدی آشتی، رحیم‌علی نصیری، روح‌الله زبرجدی آشتی
چکیده:   (3859 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: الگوی تدریس بهرنگی در مدیریت آموزش، آموزش عربی، مهارت‌های اجتماعی، یادگیری مشارکتی
متن کامل [PDF 317 kb]   (657 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۵/۱/۸ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱/۸ | انتشار: ۱۳۹۵/۱/۸
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Effectiveness of management Arabic education model on developing social skills in boy’s high school students. 3. 2015; 3 (2) :83-104
URL: http://journalieaa.ir/article-1-38-fa.html

بهرنگی محمــدرضــا، زبرجدی آشتی آرش، نصیری رحیم‌علی، زبرجدی آشتی روح‌الله. اثربخشی الگوی مدیریت آموزش عربی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دورۀ متوسطه. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1393; 3 (2) :83-104

URL: http://journalieaa.ir/article-1-38-fa.html



دوره 3، شماره 2 - ( 11-1393 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991