[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 2 - ( 11-1392 ) ::
جلد 2 شماره 2 صفحات 127-156 برگشت به فهرست نسخه ها
ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مدرسان مراکز آموزش عالی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله‌‌مراتبی
سیروس قنبری، خلیل زندی
چکیده:   (2739 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: صلاحیت‌های حرفه‌ای، مدرسان، فرایند تحلیل سلسله‌‌مراتبی، مراکز آموزش عالی، شهر قروه.
متن کامل [PDF 1225 kb]   (743 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۵/۱/۱۰ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱/۱۰ | انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Evaluation of professional competencies of instructors in Higher Education Institutions using Analytical Hierarchy Process. 3. 2014; 2 (2) :127-156
URL: http://journalieaa.ir/article-1-53-fa.html

قنبری سیروس، زندی خلیل. ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مدرسان مراکز آموزش عالی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله‌‌مراتبی. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1392; 2 (2) :127-156

URL: http://journalieaa.ir/article-1-53-fa.html



دوره 2، شماره 2 - ( 11-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 3991