[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 9-32 برگشت به فهرست نسخه ها
کارکرد الگوی مدیریت آموزش علوم پایۀ اول راهنمایی در ترکیب الگوهای تدریس برای افزایش توان دانشی، مهارتی و نگرشی دانش‌آموزان
محمدرضا بهرنگی، علی یوسفی
چکیده:   (3431 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: الگوی مدیریت آموزش علوم، کاربرد ترکیبی الگوهای تدریس، آموزشِ‌ دانش برای پرورش مهارت و نگرش.
متن کامل [PDF 341 kb]   (947 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۵/۱/۱۱ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۱
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The function of Managing Science Education Model in Information Processing Models of Teaching in nurturing knowledge, skill and attitude of first grade science students in the middle School. 3. 2013; 2 (1) :9-32
URL: http://journalieaa.ir/article-1-56-fa.html

بهرنگی محمدرضا، یوسفی علی. کارکرد الگوی مدیریت آموزش علوم پایۀ اول راهنمایی در ترکیب الگوهای تدریس برای افزایش توان دانشی، مهارتی و نگرشی دانش‌آموزان. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1392; 2 (1) :9-32

URL: http://journalieaa.ir/article-1-56-fa.html



دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4111