[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 87-111 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی رابطۀ میان ابعاد مدرسۀ یادگیرنده و آمادگی برای تغییر
محمد نیرو، محمود حقانی، غلامرضا حاجی حسین‌نژاد
چکیده:   (3513 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: ابعاد مدرسۀ یادگیرنده، آمادگی برای تغییر، اقدامات، احساسات.
متن کامل [PDF 2421 kb]   (1263 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۵/۱/۱۱ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۱
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Surveying the Relationship between Learning School and Readiness for Change. 3. 2013; 2 (1) :87-111
URL: http://journalieaa.ir/article-1-59-fa.html

نیرو محمد، حقانی محمود، حاجی حسین‌نژاد غلامرضا. بررسی رابطۀ میان ابعاد مدرسۀ یادگیرنده و آمادگی برای تغییر. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1392; 2 (1) :87-111

URL: http://journalieaa.ir/article-1-59-fa.html



دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4111