[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 4، شماره 2 - ( 12-1394 ) ::
جلد 4 شماره 2 صفحات 62-33 برگشت به فهرست نسخه ها
تأملی بر رهبری نوآورانه در مدرسه؛ مطالع های پدیدارنگارانه
رضا حیدری فرد*، حسن رضا زین آبادی، محمدرضا بهرنگی، بیژن عبدالهی
چکیده:   (7116 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: رهبر آموزشی نوآور، رویکرد کیفی، پدیدارنگاری، مدیران مدارس متوسطه
متن کامل [PDF 282 kb]   (3423 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1394/12/26 | پذیرش: 1394/12/26 | انتشار: 1394/12/26
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Reflection on school innovative leadership: A Phenomenography study. MEO 2016; 4 (2) :33-62
URL: http://journalieaa.ir/article-1-22-fa.html

حیدری فرد رضا، زین آبادی حسن رضا، بهرنگی محمدرضا، عبدالهی بیژن. تأملی بر رهبری نوآورانه در مدرسه؛ مطالع های پدیدارنگارانه. نشریه مديريت بر آموزش سازمانها. 1394; 4 (2) :33-62

URL: http://journalieaa.ir/article-1-22-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 2 - ( 12-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4660