[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 4، شماره 2 - ( 12-1394 ) ::
جلد 4 شماره 2 صفحات 184-149 برگشت به فهرست نسخه ها
تأثیر تمرینهای فراتدریس بر بازشناسی ضمیرناخودآگاه تدریس استادان
علی خلخالی*
چکیده:   (5310 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: فراتدریس، ضمیر ناخودآگاه تدریس، نقشه تدریس، استادان دانشگاه آزاد اسلامی
متن کامل [PDF 361 kb]   (1810 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1394/12/26 | پذیرش: 1394/12/26 | انتشار: 1394/12/26
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

The Effect of Metateaching’ Assignments on Recognition of the Teachings’ Subconscious of Faculties. MEO 2016; 4 (2) :149-184
URL: http://journalieaa.ir/article-1-26-fa.html

خلخالی علی. تأثیر تمرینهای فراتدریس بر بازشناسی ضمیرناخودآگاه تدریس استادان. نشریه مديريت بر آموزش سازمانها. 1394; 4 (2) :149-184

URL: http://journalieaa.ir/article-1-26-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 2 - ( 12-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.04 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4660