[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) ::
جلد 4 شماره 1 صفحات 127-161 برگشت به فهرست نسخه ها
کاربست رویکرد حل مسئله در ارزشیابی کیفیت برنام ههای درسی در آموزش عالی: تدوین نشانگان، و ارزشیابی برنامه درسی رشته مدیریت آموزشی
حسن رضا آبادی، طهماسب کاوسی
چکیده:   (3059 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: ارزشیابی کیفیت، برنامه درسی، رویکرد حل مسئله، عنصر، نشانگر، رشته مدیریت آموزشی
متن کامل [PDF 369 kb]   (725 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/8 | پذیرش: 1395/1/8 | انتشار: 1395/1/8
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Application of Problem-Based Approach in Quality Evaluation of Curriculums in Higher Education: Compiling Indicators and Evaluating Curriculum of Educational Administration Discipline. 3. 2015; 4 (1) :127-161
URL: http://journalieaa.ir/article-1-32-fa.html

رضا آبادی حسن، کاوسی طهماسب. کاربست رویکرد حل مسئله در ارزشیابی کیفیت برنام ههای درسی در آموزش عالی: تدوین نشانگان، و ارزشیابی برنامه درسی رشته مدیریت آموزشی. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1394; 4 (1) :127-161

URL: http://journalieaa.ir/article-1-32-fa.html



دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 29 queries by YEKTAWEB 4256