[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
مقالات آماده انتشار::
منشور اخلاقی نشریه ::
فرم ها::
آمار نشریه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) ::
جلد 4 شماره 1 صفحات 161-127 برگشت به فهرست نسخه ها
کاربست رویکرد حل مسئله در ارزشیابی کیفیت برنام ههای درسی در آموزش عالی: تدوین نشانگان، و ارزشیابی برنامه درسی رشته مدیریت آموزشی
حسن رضا آبادی*، طهماسب کاوسی
چکیده:   (4490 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: ارزشیابی کیفیت، برنامه درسی، رویکرد حل مسئله، عنصر، نشانگر، رشته مدیریت آموزشی
متن کامل [PDF 369 kb]   (1210 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت آموزش درسایر سازمان‌ها
دریافت: 1395/1/8 | پذیرش: 1395/1/8 | انتشار: 1395/1/8
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Application of Problem-Based Approach in Quality Evaluation of Curriculums in Higher Education: Compiling Indicators and Evaluating Curriculum of Educational Administration Discipline. MEO 2015; 4 (1) :127-161
URL: http://journalieaa.ir/article-1-32-fa.html

رضا آبادی حسن، کاوسی طهماسب. کاربست رویکرد حل مسئله در ارزشیابی کیفیت برنام ههای درسی در آموزش عالی: تدوین نشانگان، و ارزشیابی برنامه درسی رشته مدیریت آموزشی. نشریه مديريت بر آموزش سازمانها. 1394; 4 (1) :127-161

URL: http://journalieaa.ir/article-1-32-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 1 - ( 3-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها Journal of Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 4645