[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
:: دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) ::
جلد 2 شماره 1 صفحات 135-162 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی رابطۀ بین پرورش حرفه گرایی معلمان با جهت گیری حرفه ای مدیران و اعتماد بین عوامل مدرسه در مدارس متوسطۀ ناحیۀ 2، شهر ارومیه، در سال تحصیلی 91-90
محمد حسنی، حلیمه پیروت زاده، مریم سامری
چکیده:   (3482 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
واژه‌های کلیدی: پرورش حرفه گرایی معلمان، جهت گیری حرفه ای مدیران، اعتماد بین عوامل مدرسه
متن کامل [PDF 310 kb]   (853 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۵/۱/۱۱ | پذیرش: ۱۳۹۵/۱/۱۱ | انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۱
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Study of relationship between Fostering Teachers' Professionalism and Professional Orientation of Principals and Faculty Trust in middle schools, District two of Urmia city, academic year 90-91. 3. 2013; 2 (1) :135-162
URL: http://journalieaa.ir/article-1-61-fa.html

حسنی محمد، پیروت زاده حلیمه، سامری مریم. بررسی رابطۀ بین پرورش حرفه گرایی معلمان با جهت گیری حرفه ای مدیران و اعتماد بین عوامل مدرسه در مدارس متوسطۀ ناحیۀ 2، شهر ارومیه، در سال تحصیلی 91-90. دوفصلنامه علمي پژوهشي مديريت بر آموزش سازمانها. 1392; 2 (1) :135-162

URL: http://journalieaa.ir/article-1-61-fa.html



دوره 2، شماره 1 - ( 6-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations

 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 31 queries by YEKTAWEB 4111