You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نقش رهبری اخلاقی در رفتار شهروندی سازمانی با میانجیگری عدالت سازمانی و تعهد سازمانی محمدرضا اردلان
*، محمود تعجبی، حسین معجونی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی الگوی رهبری هم افزا برای دانشگاههای ایران مبتنی بر نظریه داده بنیاد راضیه یوسف بروجردی، سید علی سیادت
*، سعید رجائی پور، احمد عابدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل ساختاری نوآوری شغلی معلمان براساس رهبری تحوّل آفرین رقیه مددی، بهنام طالبی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بــررسی تــأثیر تدریس درس فلسفه تربیت رسمی و عمـومی دانشگاه فرهنگیان در داربست مراحل الگوی رهبری و مدیریت آموزش بر یادگیری و موفقیت تحصیلی دانشجویان محمدرضا بهرنگی، امیـر مرادی
*، محسن کردلو
چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطۀ سرمایه روانشناختی با توانمند سازی یادگیری دانشجویان: آزمون نقش میانجی تعاملات پویا امیر حسین کیذوری، سید احمد محمدی حسینی
*، عذرا حسین پور
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه مدلی جهت جو نوآورانه در دانشگاه آزاد اسلامی براساس یادگیری سازمانی، عدالت سازمانی و رهبری اخلاقی ابوالفضل صمدیان، فتـــاح نــاظم
*، افسانه صابر گرکانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی الگوی مدیریت بکارگیری توانمندسازی کارکنان با محوریت سواد اطلاعاتی با هدف بهبود آموزش آنان رویا جعفرزاده، قدسی احقر
*، امینه احمدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
طراحی و اعتبار سنجی مدل بهرهوری معلمان با رویکرد رفتار سازمانی مثبت گرا در وزارت آموزش و پرورش احسان رجبیان، سید مهدی الوانی
*، محمد عطایی، ناصر حمیدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
ارائه مدل صلاحیتهای حرفهای آموزشگران زمینه صنعت هنرستانهای فنی سیده مهسـا موسوی، جواد پورکریمی
*، فاطمه نارنجی ثانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی با رهبری تحولآفرین مدارس ابتدایی شهر تبریز تقی زوار، نسرین همایونی بخشایش
*، مسعود تنهاییان
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان با تبیین نقش میانجی شایستگی مدیران (مطالعهای در دانشگاه پیام نور استان لرستان) مریم باجولوند، حجت طاهری گودرزی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
رابطه تسهیم دانش با یادگیری سازمانی: نقش میانجیگری دلبستگی شغلی سیــروس قنــبری
*، اسماعیل رحمانی، افشیــن افضــلی
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue