Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Managing Education in Organizations

نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها



Volume 11, Number 1 (2022-4)


competency model for the selection and appointment of queue managers (schools) at the level of leadership and management subsystem in the Fundamental Reform Document of Education
الگوی شایستگی برای گزینش و انتصاب مدیران صف(مدارس) در تراز زیرنظام راهبری و مدیریت در سند تحول بنیادین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Spiritual Leadership School Managers and Educational Performance with the mediating role of Organizational Optimism in Elementary School Teachers
رابطه بین رهبری معنوی مدیران مدارس و عملکرد آموزشی با نقش میانجی خوش‌بینی سازمانی در معلمان مقطع ابتدایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Modeling of effective variables on school effectiveness in primary schools of Tehran city with emphasis on mathematics in sixth grade
مدل‌سازی عوامل مؤثر بر اثربخشی مدارس ابتدایی شهر تهران با تأکید بر درس ریاضی پایه ششم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Effect of Internet of Things on Human Resource Development and Training in the Organization (Case Study: State Airlines)
بررسی اثر اینترنت اشیا بر توسعه و آموزش منابع انسانی در سازمان (مورد مطالعه: سازمان هواپیمایی کشور)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Team leadership in Team Performance Mediated by Team learning (Case Study: Teams of Secondary School Teachers in Kurdistan Province)
نقش رهبری تیم در عملکرد تیمی با میانجی گری یادگیری تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing and Assessment Suuccession Management Model In The Institute For The Intellectual Development Of Children And Young Adults
طراحی و ارزیابی مدل مدیریت آماده سازی جانشین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting a paradigmatic model of empowering the learning culture of school teachers in Kermanshah
ارائه مدلی پارادایمیک از توانمندسازی فرهنگ یادگیری معلمان مدارس شهر کرمانشاه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles