[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
فرایند پذیرش مقالات
نرخ پذیرش مقالات
داوران مقالات
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
داوران مقالات
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
مقالات آماده انتشار
منشور اخلاقی نشریه
فرم ها
فرم تعهد نامه نویسندگان
فرم تعارض منافع
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 6، شماره 1 - ( 6-1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی شایستگیهای استراتژیک مدیران کارکردی با استفاده از روش تحلیل مضمون
ص. 9-49
حسن رنگریز
،
عبدالرحیم نوهابراهیم
،
حمیدرضا آراسته
،
فرزاد سلطانیه
چکیده
(4627 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1986 دریافت)
تأثیر شایستگیهای حرفهای بر بهسازی معلمان مقطع متوسطه استان تهران
ص. 51-72
مهری غنیزاده گرایلی
،
پریوش جعفری
،
نادر قلی قورچیان
چکیده
(3307 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1907 دریافت)
تأثیر رهبری فضیلتگرا بر خودتوسعهای معلمان با میانجیگری یادگیری سازمانی
ص. 73-102
سیروس قنبری
،
اصغر اسکندری
چکیده
(3187 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1278 دریافت)
الگوی ساختاری رابطه جامعه یادگیرنده حرفهای و پایداری سازمانی با نقش واسطهای هشیاری سازمانی: یک پژوهش آمیخته در نظام آموزش عالی
ص. 103-144
اعظم پهلوان صادق
چکیده
(3715 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1368 دریافت)
تبیین توانمندی آیندهپژوهی بر اساس سبک رهبری و ویژگیهای شخصیتی در مدیران دانشگاه بیرجند و علوم پزشکی
ص. 145-178
شبنم حقیقی ملائی
،
محسن آیتی
،
هادی پورشافعی
چکیده
(3132 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1480 دریافت)
ارائه مدلی برای برون سپاری فعالیتهای آموزشی و پژوهشی سازمانهای دولتی (مورد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ)
ص. 179-210
امیر نویدی
،
علی تقی پور ظهیر
،
سیدعلی اکبر احمدی
چکیده
(3813 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1360 دریافت)
بررسی تأثیر آموزشی و پرورشیِ الگوی مدیریت آموزش خودراهبر در علوم دینی بر یادگیری خودراهبر و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
ص. 211-247
محمدرضا بهرنگی
،
سعید صیدی
چکیده
(4243 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1177 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.05 seconds with 44 queries by YEKTAWEB 4274