Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Managing Education in Organizations

نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها



Volume 13, Number 2 (2024-6)


The effect of servant leadership on job engagement and perceived social support of employees: the mediating role of emotional energy
تاثیر رهبری خدمتگزار بر اشتیاق شغلی و حمایت اجتماعی ادراک شده کارکنان: نقش میانجی انرژی احساسی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting a conceptual model for identifying effective factors in students' talent identification (Meta Synthesis Approach)
ارایه مدل مفهومی عوامل مؤثر در شناسایی استعداد دانش‌آموزان (رویکرد فراترکیب)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Lived Experiences of Primary School Teachers Working in Multigrade Classrooms: A Phenomenological Study with a Descriptive-Analytical Approach
تجربه‌ زیسته معلمان ابتدایی شاغل در کلاس‌های چندپایه: یک مطالعه پدیدارشناسی با رویکرد توصیفی-تحلیلی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Examining the relationship between intelligent leadership of managers and participation in professional learning communities and teaching emotions
بررسی رابطه رهبری هوشمندانه مدیران با مشارکت در اجتماعات یادگیری حرفه ای و هیجانات تدریس
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of talent management on meritocracy with the mediating role of individual creativity
تأثیر مدیریت استعداد بر شایسته سالاری با نقش میانجی خلاقیت فردی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Faculty members' perception of professionalism in the higher education system of teacher training: a mixed study
ادراک اعضای هیئت‌علمی از حرفه‌ای‌گرایی در نظام آموزش عالی تربیت معلمان: یک مطالعه آمیخته
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A consideration of the students' perceptions of web-based learning environments and investigating how their knowledge and self-efficacy are affected by traditional and blended learning
بررسی ادراک دانشجویان از محیط یادگیری مبتنی بر وب و مقایسۀ تأثیرات آموزش سنتی و ترکیبی بر دانش و خودکارآمدی آنها
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles