Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Managing Education in Organizations

نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها



Volume 13, Number 3 (2024-10)


Educational leadership model of digital schools
الگوی رهبری آموزشی مدارس دیجیتالی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying the Consequences of Humble leadership for managers with a Meta-Synthesis approach
شناسایی پسایندهای رهبری فروتنانه برای مدیران با رویکرد فراترکیب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Dimensions and Components of E-Learning Model in Exceptional Schools of Country
ابعاد و مولفه‌های الگوی یادگیری الکترونیکی در مدارس استثنایی کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prediction of organizational commitment based on professional ethics, organizational culture and job satisfaction "Case study: Saghez primary school teachers"
پیش بینی تعهدسازمانی براساس اخلاق حرفه ای، فرهنگ سازمانی ورضایت شغلی (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان سقز)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Design and validating the teacher leadership model in the education system with a mixed approach
طراحی و اعتباریابی مدل معلم‌رهبری در نظام آموزش و پرورش با رویکرد آمیخته
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Exploring the reasons for the non-scientific nature of school management in Iran from a new-institutionalism perspective
واکاوی دلایل علمی نبودن مدیریت مدرسه در ایران از دیدگاه نونهادگرایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Professional Competencies of Depatment Heads in Universities and Higher Education Institutions: A Study Based On a Systematic Review
شایستگی‌های حرفه ای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی: مطالعه‌ای مبتنی بر مرور نظام‌مند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles