Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Managing Education in Organizations

نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها



Volume 10, Number 2 (2021-8)


Developing and Validating a School-Based Management Model Based on of the Fundamental Reform Document
تدوین و رواسنجی مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس سند تحول بنیادین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying the Components of Motivation- Attachment to School in Tenth Grade Students
شناسایی مؤلفه‌های انگیزشی-دلبستگی به مدرسه در دانش‌آموزان پایه دهم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Role of Learning Motivation and Professional Learning on Professional Learning Community of Teachers
نقش انگیزش ‌یادگیری و یادگیری ‌حرفه‌ای بر اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Relationship between Learning Organization and Organizational Learning with the Mediating Role of Empowering Education Staff in East Mazandaran Province
رابطه بین سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شرق استان مازندران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Neuro-Cognitive Self-development Model for Leaders: With Emphasis on Academic Leaders
مدل خودتوسعه‌ای عصب-شناختی رهبران: با تأکید بر رهبران دانشگاهی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Lived Experience of Teachers ':union: Members' Activities and Problems of Teachers ':union: (Case Study: Members of East Azerbaijan Teachers' :union:)
تجربه زیسته اعضای کانون صنفی معلمان از فعالیت‌ها و مشکلات صنفی معلمان (مورد مطالعه: اعضای کانون صنفی معلمان استان آذربایجان شرقی)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The development and evaluation of ethical leadership model in the Education organization of Fars: A Mixed Approach
تدوین و ارزیابی مدل رهبری اخلاقی در سازمان آموزش و پرورش استان فارس : رویکرد ترکیبی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles