Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Managing Education in Organizations
نشریه مدیریت بر آموزش سازمان ها
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 2 (2023-7)
Requirements of entrepreneurial leadership in schools (Case study: Vocational schools in Mashhad)
الزامات رهبری کارآفرینانه در مدارس (مطالعه موردی: هنرستانهای شهر مشهد)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the relationship between managers` moral intelligence of managers and job attachment and social responsibility of teachers.
تبیین رابطه بین هوش اخلاقی مدیران با دلبستگی شغلی و مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The role of Organizational ambidexterity of schools in organizational entrepreneurship by mediating teachers' productive behaviors (Case study: Technical and Vocational Schools of Tehran Province)
نقش دوسوتوانی سازمانی مدارس در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری رفتارهای تولیدی معلمان (مطالعه موردی: هنرستان های فنی و حرفه ای استان تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Impact of Organizational Justice and Freedom of Action on Job Performance and Organizational Commitment of the Employees ( Case Study: Urmia's first education and training district)
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و آزادی عمل بر عملکرد شغلی و تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: اداره ناحیه یک آموزش و پرورش ارومیه)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the dimensions and components of an effective training system for elementary school managers in order to provide a conceptual model
شناسایی ابعاد و مؤلفههای نظام آموزش اثربخش برای مدیران دورهی ابتدایی بهمنظور ارائه یک مدل مفهومی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Mediation Test of Coaching Leadership in the Relationship between the Involvement culture of schools and the Lean behaviors of school principals
آزمون میانجی گری رهبری مربی گرایانه در رابطه فرهنگ مشارکتی مدارس با رفتارهای ناب مدیران مدارس
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The explanatory model of organizational trauma management (OTM) in new teachers based on foundational data theory
الگوی تبیین مدیریت ترومای سازمانی (OTM) در نو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting a model of cognitive competencies of primary school principals
ارائه مدل شایستگی های شناختی مدیران مدارس ابتدائی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of reverse learning based on mathematics education in academic motivation and satisfaction with the teaching method in student teachers
اثربخشی آموزش ریاضی مبتنی بر یادگیری معکوس برانگیزش تحصیلی و میزان رضایت از شیوه تدریس در دانشجو معلمان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing the professional competencies of educational leaders of the Education Organization
طراحی چارچوب شایستگی های حرفه ای سرگروه های آموزشی سازمان آموزش و پرورش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles