[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
منشور اخلاقی نشریه ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: برترین‌های پایگاه ::
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد مشاهده
رابطه توانمندسازی کارکنان با عملکرد شغلی و بهره وری نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان فارس (4030 مشاهده)
بررسی تأثیر سبک رهبری اخلاقی مدیران بر سرمایه اجتماعی معلمان با میانجیگری فضیلت سازمانی مدارس ابتدایی شهر خرم‌آباد (3975 مشاهده)
اثربخشی الگوی مدیریت آموزش عربی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دورۀ متوسطه (3666 مشاهده)
بررسی رابطۀ فرهنگ یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی و نوآوری سازمانی، با توجه به نقش میانجی‌گری یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران (3328 مشاهده)
تأملی بر رهبری نوآورانه در مدرسه؛ مطالع های پدیدارنگارانه (3293 مشاهده)
بررسی تأثیر آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پذیرش اثربخش فناوری اطلاعات بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) (3039 مشاهده)
تأثیر الگوی مدیریت آموزش ابعاد نظریۀ یادگیری سازمانی در توانمندسازی دبیران مدارس متوسطه (3035 مشاهده)
بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر سلامت روان‌‌شناختی محیط‌ کار در مدارس شهر تهران (2933 مشاهده)
ارتباط وضعیت رهبری معنوی در سازمان‌‌ها با توانمند سازی کارکنان (2876 مشاهده)
الگوی مدیریت آموزش ریاضی؛ راهبردی مؤثر بر پیشرفت درسی دانش آموزان پسر دوره متوسطه (2873 مشاهده)
بررسی رابطۀ بین پرورش حرفه گرایی معلمان با جهت گیری حرفه ای مدیران و اعتماد بین عوامل مدرسه در مدارس متوسطۀ ناحیۀ 2، شهر ارومیه، در سال تحصیلی 91-90 (2759 مشاهده)
بررسی رابطۀ بین بالندگی مدیران ارشد صف و ستاد وزارت آموزش و پرورش با اثربخشی سازمانی در نظام آموزش و پرورش کشور (2725 مشاهده)
گسترش اثر الگوی مدیریت آموزش مباحث درسی با شمول هماهنگ جامعه‌پذیری کلاسی، خود‌تنظیمی و خود‌کار‌آمدی معلمان تازه‌کار (2725 مشاهده)
بررسی رابطۀ میان ابعاد مدرسۀ یادگیرنده و آمادگی برای تغییر (2722 مشاهده)
بررسی نقش مهم‌ترین عوامل محیطی بر انتقال آموزش کارکنان: مطالعه موردی (2687 مشاهده)
تأثیر سبک رهبری توزیع‌شده بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی: بررسی نقش میانجیگری متغیر اعتماد در مدرسه (2678 مشاهده)
کارکرد الگوی مدیریت آموزش علوم پایۀ اول راهنمایی در ترکیب الگوهای تدریس برای افزایش توان دانشی، مهارتی و نگرشی دانش‌آموزان (2673 مشاهده)
بررسی تأثیر جو سازمانی نوآورانه ادراکی بر خودکارآمدی خلاّق و رفتار نوآورانه دانشجو- معلمان با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری (2664 مشاهده)
بررسی رابطۀ بین شایستگی مدیران و مؤلفه های سازمان یاددهنده با اثربخشی مدیریت سازمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان (2630 مشاهده)
تبیین رابطه بین تعددی نظارتی و رفتار شهروندی سازمانی: سهم واسطه گری قابلیت سازگاری کارکنان اداره آموزش و پرورش شهر شیراز (2586 مشاهده)
ارزشیابی کیفیت فرایندهای رشته مدیریت آموزشی (2558 مشاهده)
ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مدرسان مراکز آموزش عالی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله‌‌مراتبی (2558 مشاهده)
طراحی الگوی شایستگی‌های استراتژیک مدیران کارکردی با استفاده از روش تحلیل مضمون (2557 مشاهده)
بررسی رابطۀ میان هوش چندگانه و سبک رهبری تحولآفرین مدیران مدارس متوسطه (2551 مشاهده)
نقش مدیران در ایجاد و توسعه احساس کارآمدی در معلمان: معرفی متغیر رفتارهای کارآمدی‌ساز مدیر به روش ترکیبی اکتشافی (2544 مشاهده)
    ... آمار بیشتر
:: مقالات منتشر شده در نشریه با بیشترین تعداد دریافت فایل
بررسی تأثیر جو سازمانی نوآورانه ادراکی بر خودکارآمدی خلاّق و رفتار نوآورانه دانشجو- معلمان با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری (2496 دریافت)
بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی و سرمایه فکری بر بهر هوری نیروی انسانی با نقش میانجیگری مسئولیت پذیری اجتماعی (2276 دریافت)
تدوین مؤلفه‌های شایستگی مدیران گروه‌های آموزشی: مطالعۀ کیفی (1685 دریافت)
بررسی اثربخشی آموزش تفکر سیستمی بر بهبود مهارت‌های تفکر سیستمی و اصلاح باورهای غیرمنطقی مدیران (1534 دریافت)
رابطه توانمندسازی کارکنان با عملکرد شغلی و بهره وری نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان فارس (1526 دریافت)
بررسی رابطۀ بین شایستگی مدیران و مؤلفه های سازمان یاددهنده با اثربخشی مدیریت سازمان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان (1419 دریافت)
بررسی تأثیر سبک رهبری اخلاقی مدیران بر سرمایه اجتماعی معلمان با میانجیگری فضیلت سازمانی مدارس ابتدایی شهر خرم‌آباد (1369 دریافت)
گسترش اثر الگوی مدیریت آموزش مباحث درسی با شمول هماهنگ جامعه‌پذیری کلاسی، خود‌تنظیمی و خود‌کار‌آمدی معلمان تازه‌کار (1330 دریافت)
بررسی تأثیر آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پذیرش اثربخش فناوری اطلاعات بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) (1262 دریافت)
تأثیر شایستگی‌های حرفه‌ای بر بهسازی معلمان مقطع متوسطه استان تهران (1241 دریافت)
سلامت سازمانی و تعهّد سازمانی دبیران مدارس راهنمایی دولتی شهر همدان (1228 دریافت)
مدل‌سازی کاهش نابرابری‌های آموزشی و عدالت‌گستری در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه مناطق آموزشی استان آذربایجان غربی (1219 دریافت)
طراحی الگوی شایستگی‌های استراتژیک مدیران کارکردی با استفاده از روش تحلیل مضمون (1125 دریافت)
آسیب شناسی فرهنگ مدرسه بر اساس چهارچوب ارزشهای رقابتی (مطالعه موردی) (1104 دریافت)
بررسی رابطۀ فرهنگ یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی و نوآوری سازمانی، با توجه به نقش میانجی‌گری یادگیری سازمانی در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران (1098 دریافت)
تأملی بر رهبری نوآورانه در مدرسه؛ مطالع های پدیدارنگارانه (1063 دریافت)
ارتباط وضعیت رهبری معنوی در سازمان‌‌ها با توانمند سازی کارکنان (1042 دریافت)
تأثیر سبک رهبری توزیع‌شده بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی: بررسی نقش میانجیگری متغیر اعتماد در مدرسه (1039 دریافت)
بررسی سبک‌های رهبری ‌مدیران مدارس ابتدایی شهر تهران از دیدگاه مدیران و معلمان (1018 دریافت)
ارائه مدلی برای برون سپاری فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی سازمان‌های دولتی (مورد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ) (1002 دریافت)
کاربست شناسه های نظریه خودکارآمدی بندورا با الگوی مدیریت آموزش ریاضی: راهبردی جدید در رشد خودکارآمدی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه (984 دریافت)
بررسی رابطۀ میان هوش چندگانه و سبک رهبری تحولآفرین مدیران مدارس متوسطه (983 دریافت)
روش‌شناسی تعیین مشاغل استراتژیک، ارزیابی میزان آمادگی شاغلان استراتژیک و تدوین برنامه توسعه ای مناسب (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خراسان) (968 دریافت)
طراحی مدل معادلات ساختاری اعتماد سازمانی و مدیریت دانش دبیران مقطع متوسطه (956 دریافت)
بررسی رابطۀ میان ابعاد مدرسۀ یادگیرنده و آمادگی برای تغییر (941 دریافت)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشترین بازدید را داشته‌اند
دوفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بر آموزش سازمانها ( 8183 بازدید)
راهنمای نگارش ( 7123 بازدید)
فرم تعهدنامه نویسندگان ( 6999 بازدید)
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 5135 بازدید)
حیطه کاری نشریه ( 5131 بازدید)
هیأت تحریریه ( 4968 بازدید)
منشور اخلاقی نشریه ( 1129 بازدید)
پاییز و زمستان 94 ( 1041 بازدید)
خوش آمدید ( 496 بازدید)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر به دوستان فرستاده شده‌اند
خوش آمدید ( 1 ارسال)
    ... آمار بیشتر
:: مطالبی که بیشتر چاپ شده‌اند
راهنمای نگارش ( 418 چاپ)
راه‌اندازی پایگاه جدید ( 409 چاپ)
دوفصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت بر آموزش سازمانها ( 409 چاپ)
فرم تعهدنامه نویسندگان ( 354 چاپ)
حیطه کاری نشریه ( 334 چاپ)
هیأت تحریریه ( 324 چاپ)
پاییز و زمستان 94 ( 302 چاپ)
خوش آمدید ( 292 چاپ)
منشور اخلاقی نشریه ( 103 چاپ)
    ... آمار بیشتر

دو فصلنامه مدیریت بر آموزش سازمان ها(علمی- پژوهشی) Managing Education in Organizations
منشور اخلاقی نشریه:
 از کلیه افراد فعال در نشریه  (سردبیر مجله، اعضای هیئت تحریریه، مدیرداخلی ویراستار و ناشر) داوران گرامی و نویسندگان محترم انتظار می روند نسبت به اصول اخلاقی نشریه پایبند باشند.
عدم رعابت این اصول موجب عدم همکاری با هر یک از افراد نامبرده می شود.
نقل مطالب با ذکر مأخذ بلامانع است.
 مجله حق رد یا قبول و نیز ویراستاری مقالات و حق چاپ و تکثیر را برای خود محفوظ می‌دارد
مقالات ارسالی تنها در قالب تعیین شده نشریه مدیریت بر آموزش سازمانها مورد بررسی اولیه قرار می گیرد و در صورت عدم رعایت ساختار مورد نظر، بایگانی می شوند.
الف) عوامل و دست اندرکاران نشریه: 

1- محرمانه بودن اطلاعات مولفان
کلیه اطلاعات شخصی نویسندگان مقالات کاملاً محرمانه بوده و محفوظ است.
2  - رعایت منافع مولفان
استفاده از نتایج تحقیقات سایرین  با ارجاع دهی صحیح بلامانع است. 
3محرمانه بودن نتایج داوری مقالات
کلیه نتایج دریافت شده از داوران گرامی در مجله محفوظ و صرفا در اختیار عوامل نشریه (مدیر مسئول، سردبیر ، مدیر داخلی و در صورت لزوم اعضای هیات تحریریه) جهت بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد
 عدم اعمال نظرات شخصی در سلیقه ای در هنگام بررسی مقالات
کلیه عوامل و دست اندرکاران نشریه موظف هستند از اعمال نظر شخصی، سلیقه ای، جناحی و ... در بررسی و تصمیم گیری مقالات بپرهزیند.
ب) داوران:
داوران محترم وظیفه بررسی کیفی، محتوایی و علمی مقالات را دارند و با اعلام نظرات اصلاحی خود به بهبود و ارتقاء کیفی و محتوایی مقالات کمک می کنند.
از داوران محترم انتظار می رود بعد از بررسی اولیه، بلافاصله سردبیر نشریه را در جریان نتیجه آن قرار دهند که شامل:
عدم داوری مقاله به دلیل نبودن موضوع مقاله در حوزه کار داور، کمبود وقت یا... است
داوری همراه با تآخیر به دلیل شلوغ بودن وقت، عدم دسترسی به امکانات کافی و... است
   1 -  محرمانه بودن اطلاعات
کلیه اطلاعات موجود در مقالات می بایست برای داور محرمانه تلقی شده و داور در حفظ آن بکوشد .
2  -  داوری با ارائه مستندات و استدلال‌های علمی و شفاف
  داوری مقالات می بایست بر اساس مستندات علمی و استدلال کافی باشد، با وضوح و به روشنی بیان شود و این مدارک به نشریات و نویسندگان ارائه شود و از اعلام نظر سلیقه ای، شخصی ، نژادی و مذهبی و غیره در داوری مقالات خودداری کند.
-  توجه به منابع استفاده شده در مقاله
 توجه به منابع استفاده شده در مقاله از دیگر وظایف داوران است. کلیه تحقیقات، موضوعات و نقل قول هایی که در مقاله استفاده شده است می بایست با ارجاع دهی کامل در کتابنامه همراه باشد
- عدم داوری مقالات با مقاصد شخصی
داوران مقالاتی که منافع اشخاص، موسسات و شرکت های خاصی به وسیله آن حاصل می شود و یا روابط شخصی در آن مشاهده می شود  را نمی بایست برای داوری قبول کنند
ج)نویسندگان
1- ارائه مقالات علمی و استاندارد
نویسندگان مقالات را به صورت علمی و منسجم، مطابق استاندارد نشریات آماده کنند. روش و رویکرد خود  را که به صورت دقت و عینی انجام گرفته ذکر و داده ها را به صورت صحیح گزارش کنند. با  ارجاع دهی کامل، حقوق سایر اشخاص در مقاله را رعایت کنند. از ا طلاعات جعلی و نادرست و ترجمه از آثار دیگران بدون ذکر عنوان در مقاله خودداری نمایند.
  2- ارائه داده های خام در صورت نیاز
  از نویسنده  درخواست می شود در صورت نیاز داده های خام، مصاحبه‌ها و یا پرسشنامه ها و سایر ابزار به کار رفته در تحقیق را ارائه  و معرفی نماید.
  3- اصالت مقاله ارائه شده
مقالات ارائه شده توسط نویسندگان می بایست کار خود نویسنده ارائه کننده مقاله بوده و هر گونه استفاده از تحقیقات سایر افراد با ذکر منبع در مقاله آورده شود
  4- عدم انتشارهمزمان یک مقاله و یا مقاله پذیرش و چاپ شده
  ارائه همزمان یک مقاله به چند نشریه و یا مقالات منتشر شده و یا پذیرش شده به سایر نشریات خلاف قوانین است
  5- ذکر ارجاع‌دهی مناسب
ارجاع دهی شامل ذکر کلیه کتاب ها، نشریات و پایگاه های اینترنتی و سایر تحقیقات اشخاص در کتابنامه است
  6ذکر فرد مسئول و همکاران در مقاله و دقت در عدم وجود اسامی غیرمرتبط
فرد مسئول مقاله می بایست نسبت به وجود نام و اطلاعات تمامی نویسندگان و عدم وجود نامی غیر از نویسندگان مقاله اطمینان حاصل کند. همچنین کلیه نویسندگان، مقاله را مطالعه و نسبت به ارائه آن به توافق رسیده باشند. ترتیب نامها در بخش نویسندگان مقاله براساس میزان مشارکت هر یک از افراد و از طریق توافق جمعی آنان مشخص می‌گردد. فردی که بیشترین سهم را در مطالعه و نگارش دست‌نوشته داشته است، نویسنده‌ی اول خواهد بود.
تبصره: جایگاه یا سطح علمی نویسندگان مقاله تأثیری در ترتیب نام نویسندگان نخواهد داشت.
به طور کل تمامی نویسندگان باید مسئولیت محتوای مقاله را در کلیه زمینه های زیر بپذیرند:
  1. صحت مطالب مندرج در مقاله،
  2. پایبندی به راهنماهای اخلاقی و عمومی و اختصاصی کشور در حفاظت از آزمودنی‌ها
  3. اظهار تعارض منافع احتمالی خود به صورت مکتوب در هنگام ارسال مقاله.
7- اطلاعات آکادمیک نویسندگان
اطلاعات آکادمیک تمامی نویسندگان باید بطور صحیح و دقیق درج گردد. کار بردن هرگونه القاب، عناوین  و جایگاه علمی غیرواقعی (صوری) غیر مجاز است.
8- اعلام وجود خطاهای اساسی در مقالات
نویسنده در هر زمانی که متوجه هر گونه خطا و بی‌دقتی در مقاله خود شود نشریه را در جریان آن قرار داده، نسبت به اصلاح آن اقدام و یا مقاله را بازپس گیرد
 
 
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 50 queries by YEKTAWEB 3961